Postaw na
Organizacji Firmy
Twoja firma ma głównego śmiertelnego wroga. Nie jest nim konkurencja ani sytuacja na rynku. Śmiertelnym wrogiem Twojej firmy jest DEZORGANIZACJA.
To ona sprawia, że przytłacza Cię ogrom obowiązków i wkurza irytująca niesamodzielność pracowników.
- To ona zabija efektywność i chęci do pracy.
- Niszczy u podstaw rozwój Twojej firmy.
- Generuje ogromne koszty i nie daje nic w zamian.
Zróbmy krótki test, na ile Ciebie to dotyczy:
Ciągle brakuje Ci na wszystko czasu i o problemach firmy myślisz przez 24 godziny na dobę – nawet przez sen, bo śnią Ci się koszmary?
Żyjesz w ciągłym napięciu i byle drobiazg jest w stanie wyprowadzić Cię z równowagi i doprowadzić Cię do wrzasku na pracownika, który nie spisuje się tak, jak powinien?
Wyniki finansowe firmy pozostają poniżej oczekiwań pomimo ciężkiej pracy (Twojej oraz zespołu) i wiesz, że ta droga prowadzi donikąd, ale nie znasz alternatywy?
Irytuje Cię fakt, że nie jesteś w stanie kontrolować każdego pracownika, bo myślisz, że dopiero wtedy pracowaliby, jak należy?
Przeraża Cię myśl o zatrudnieniu kolejnych pracowników, bo do tej pory wiązało się to głównie z dużym wzrostem kosztów, a małym wzrostem wydajności i jeszcze większym chaosem?
Brakuje Ci poczucia bezpieczeństwa, bo wiesz, że niewiele potrzeba by wszystko runęło, gdy przewróci się pierwsza kostka domina – TY?
Jak to wygląda u Ciebie? Jeśli choć jeden z tych problemów dotyczy Ciebie i Twojej firmy, to nie rozwiniesz jej bardziej, dopóki się z nim nie uporasz. Bo to jest najsłabsze ogniwo Twojego biznesu. Będzie ono blokować wszystkie inne obszary.
Praca z tym ograniczeniem jest jak jazda samochodem z zaciągniętym hamulcem. Silnik pracuje, a firma ciągle stoi w tym samym miejscu lub porusza się w żółwim tempie.
Nie da się tak długo pracować. Coś w końcu pęknie. Zareaguj, dopóki możesz.
Żyjemy w wieku sztucznej inteligencji i komunikacji bez granic, a ludzie nadal prowadzą swoje firmy, jak by to był wiek pary i elektryczności.
- Korzystają z narzędzi naszych dziadków, zamiast nadążać za współczesnością.
- Załatwiają sprawy na telefon, zamiast korzystać z lepszych form komunikacji.
- Gubią informacje, zamiast opierać na nich przewagę konkurencyjną swojego biznesu.
- Zarządzają firmą tak, jakby świat stał w miejscu, a nie zmieniał się z dnia na dzień - uważają, że skuteczne zarządzanie i optymalizacja podatkowa są mniej ważne niż bieżące sprawy do załatwienia.
- Żyją historią, zamiast lepszą wersją przyszłości.
Musisz uwolnić swoją firmę od przestarzałych sposobów organizacji jej pracy, bo to one hamują jej rozwój i spowalniają działanie.
Są dwie główne przyczyny zastoju – słaba komunikacja i nieefektywność działań. Jeśli usprawnisz tylko te dwa obszary, efekty pojawią się natychmiast.
Często wystarczy tylko zmienić narzędzia komunikacji i organizacji pracy, by jedna osoba była w stanie z łatwo wykonać prace kilku ludzi z ubiegłej epoki. Narzędzia pracują za ludzi.
Może powiesz: zaraz, zaraz, czytam książki i kupuję nowe kursy, więc jestem na bieżąco.
Może jesteś. Ale z czym? Co to za książki i kursy? Teoretyków, którzy robią biznes tylko na swoich kursach i szkoleniach? Czy praktyków, którzy prowadzą firmy w różnych branżach, czasem nawet po kilka naraz? Co Ci po teorii, która ładnie brzmi, ale nie pomaga w lepszej organizacji Twojego biznesu. Czy zadajesz sobie pytanie: czy moja firma ma się dużo lepiej niż miesiąc temu?
Nie? No to na co czekasz?
Jak pokonać destrukcyjną dezorganizację?
Wielu właścicieli firm przytłacza nadmiar informacji i problemów do rozwiązania. Nie są w stanie zrobić wszystkiego, więc często biorą się za przypadkowe działania, które są pilne, ale nie ważne. Czyli zajmują się pierdołami, zamiast rozwijać firmę. W takim chaosie informacyjnym nie da się podejmować właściwych decyzji. Dlatego tak ważną rolę w rozwoju firmy odkrywa uporządkowanie informacji i komunikacji, by nie hamowała pracy.
Najlepiej zorganizowane firmy wyróżniają się dobrze rozwiniętą komunikacją. Ta w ostatnich latach przeszła ogromną rewolucję. Już nie trzeba dzwonić do współpracownika lub klienta z nadzieją, że będzie mieć czas, by odebrać telefon. Nie trzeba wysyłać faksów, by przekazać informację. Nie trzeba przeszukiwać półek z segregatorami, by znaleźć potrzebną informację. Współczesne narzędzia usuwają wszystkie bariery komunikacji. Dają natychmiastowy dostęp do każdej potrzebnej informacji i ułatwiają kontakty ze współpracownikami i klientami. Wiesz, z czego dziś najlepiej korzystać?
Dobra organizacja pracy w firmie to szybki dostęp do aktualnych informacji i sprawna komunikacja. Bez nich Twoi pracownicy są jak drużyna piłkarska bez trenera oraz kapitana, która gra chaotycznie, bo nie ma jasnej strategii i z każdym kolejnym utraconym golem morale jeszcze bardziej spadają.
Tak często bywa w firmach, gdy pracownicy wchodzą w sobie w drogę, zamiast współpracować, bo nie mają konkretnych wytycznych i improwizują, zamiast działać efektywnie.
Organizacja Twojego biznesu jest jak system operacyjny komputera. Stary i powolny system utrudnia pracę, gdy na wszystko musisz czekać, albo gdy się wiesza i potrzebny jest twardy reset.
Brak sprawnego Systemu Organizacji Biznesu jest jak korzystanie z możliwości oprogramowania pierwszego Windowsa 95 zamiast z obecnych rozszerzeń, udogodnień i szybkości nowoczesnych systemów operacyjnych. Jaki w tym sens, skoro obecnie posiadamy skuteczniejsze rozwiązania?
System może być też “dziurawy”, czyli podatny na nowe ataki i wirusy. Dlatego tak ważna jest aktualizacja systemu do jego najnowszej wersji, co właśnie Ci proponujemy:
Kup Nowoczesny System Organizacji Biznesu i ciesz się jego nowymi, lepszymi funkcjami komunikacji i organizacji pracy. Czego możesz się spodziewać? Mniej stresu, pracy, nieporozumień i konfliktów w firmie. Więcej czasu i pieniędzy, dzięki wyższej efektywności działań.
Do zmiany działania swojego systemu organizacji nie potrzebujesz dwuletnich studiów MBA.
W wielu sytuacjach zmiany możesz wdrożyć jeszcze tego samego dnia, by jutro zobaczyć zaskakującą metamorfozę swojej firmy.
Jak je wdrożyć i czego używać pokażą Ci praktycy z różnych branż, którzy na co dzień rozwijają z sukcesem swoje firmy w Polsce, a nie w innych krajach, które często mają zupełnie inne uwarunkowania gospodarcze.
Kurs „System organizacji biznesu"
oparty jest o 4 filary:
Narzędzia
Dowiesz się jakich narzędzi i aplikacji używać, by poradzić sobie z każdą liczbą tematów, nie zwariować przy tym i osiągać najlepsze rezultaty.
System Organizacji Biznesu
Poznasz gotowy System Organizacji Biznesu od A do Z, który możesz skopiować do swojej firmy. Nie tylko podniesie ogólną efektywność, ale będziesz mógł z powodzeniem pracować ze swoimi pracownikami także zdalnie.
Właściwe relacje z pracownikami
Atmosfera pracy w firmie jest równie istotna, jak wprowadzony system i kultura pracy. Dlatego o tym także dowiesz się z tego szkolenia.
Zdrowie psychiczne
Brak umiejętności oderwania się od pracy po pracy, dotyczy niemal każdego przedsiębiorcy. A jest to umiejętność kluczowa, by nie popaść w “wypalenie zawodowe” oraz by stale, z entuzjazmem wprowadzać innowacyjne rozwiązania.
Big bang
vs Iterative
Jak nie kopać się z klientem przy odbiorze usługi wykorzystując scruma na przykładzie firmy budowlanej.
Szkolenie “System Organizacji Biznesu” prowadzą:
Tomasz Radziwanowski
Manager i lider strategiczny, certyfikowany facilitator KAIZEN, negocjator, project manager. Praktyk zarządzania strukturami korporacyjnymi na poziomie strategicznym z kilkunastoletnim doświadczeniem. Doradca Zarządów wielu firm specjalizujący się w modelach zarządzania i kulturą organizacyjną. Z pasji i wykształcenia: muzyk, współorganizator charytatywnych turniejów piłkarskich dla dzieci oraz platform edukacyjnych dla młodzieży.
Tomasz Radziwanowski
Hubert Sebesta
Przedsiębiorca, na co dzień prowadzi Software House ITpendent, który wytwarza oprogramowanie dla firm, w tym Grupy Play. Razem z żoną robią kobietom dobrze, dzięki ich marce Manirouge, która tworzy produkty do stylizacji paznokci. Hobbystycznie buduje “rowery” elektryczne, które wyprzedzają samochody i nagrywa podcasty, w których razem z Martinem Lechowiczem rozmawia o Bogu po ludzku.
Hubert Sebesta
Artur Jabłoński:
Założyciel i CEO jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji marketingowej w Polsce - digitalk. Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Otomoto, Otodom, Sphinx, Swiss, Tel Aviv Urban Food czy Instytutu Matki i Dziecka. Konsultant i edukator. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych i wykładowca licznych studiów podyplomowych.
Artur Jabłoński:
Jak ten kurs wygląda od środka?
Kurs odbywa się na platformie internetowej stworzonej do nauki. Strona jest intuicyjna – z naszej platformy edukacyjnej korzysta już kilka tysięcy osób. I co najważniejsze – możesz oglądać wszystkie szkolenia w dogodnym dla Ciebie czasie.
Dołącz do kursu!
Zrób upgrade swojego systemu organizacji firmy
i pracuj znacznie efektywniej
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the
It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered
Ten jednorazowy Upgrade organizacji firmy kosztuje 1497zł.
SZKOLENIE
System
Organizacji Biznesu
1.497 zł
PAKIET
System Organizacji Biznesu
+Dostęp do: NowoczesnaFirma.org
2.997 zł
2.397 zł
SZKOLENIE
System
Organizacji Biznesu
1.497 zł
997 zł
30-dniowa Gwarancja Satysfakcji
We wszystkie nasze projekty wkładamy całą swoją wiedzę i serce, aby były najlepsze na rynku. Gdyby jednak tak się stało, że produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, masz prawo zwrotu pieniędzy aż do 30 dni od zakupu, bez podawania przyczyny.
Dzięki temu albo kupisz nasz produkt i będziesz ogromnie zadowolony z wiedzy, jaką zdobyłeś, albo przy najmniej nic nie stracisz.
Czas to pieniądz?
Nie. Każdy ma tyle samo czasu do wykorzystania, a tylko niektórzy w tym czasie się bogacą. Kluczem więc nie jest czas, tylko jego wykorzystanie. Nie marnuj więc czasu, tylko wykorzystaj każdą chwilę pracy na to, by było z tego więcej pieniędzy.
Nie zmarnuj tej okazji na upgrade systemu
organizacji firmy.
Nie zmarnuj tej okazji na upgrade systemu organizacji firmy.
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Tak, jak najbardziej. Podczas składania zamówienia zaznacz odpowiedni checkbox, a fakturę otrzymasz kilka minut po zrealizowaniu zamówienia. Taką fakturę szkoleniową śmiało możesz zaliczyć jako koszt uzyskania przychodów w firmie.
Dostęp do pełnej platformy otrzymasz w momencie zapłaty. Tempo nauki możesz dostosować do swojego kalendarza, a my w żaden sposób tego nie limitujemy.
Dostęp do platformy otrzymasz na 5 lat od momentu zakupu.
Jak najbardziej. Aby to zrobić, wybierz formę przelewu tradycyjnego na etapie, gdy strona przekieruje Cię do serwisu przelewy24.
Jeśli nie byłbyś zadowolony z zakupu, w ciągu 30 dni masz możliwość otrzymać zwrot pieniędzy, bez względu na to, czy dokonujesz zakupu na firmę, czy indywidualnie.